• Op 30 juni eindigt het seizoen, zowel bij de KNVB als bij vv Internos.

Het lidmaatschap kan in de loop van een verenigingsjaar uitsluiten per maand worden opgezegd. Bij ontvangst van de opzegging eindigt het lidmaatschap aan het einde van de maand waarin is opgezegd.

Het opzeggen van het lidmaatschap van vv Internos aan het einde van het seizoen moet uiterlijk 15 juni gebeuren. (Bij uitschrijvingen die na 15 juni  worden ontvangen, loopt het lidmaatschap nog een half seizoen door en er is dan ook nog een half seizoen lidmaatschap verschuldigd (of wel 5 van de 10 termijnen).

Opzeggen gebeurt door het uitschrijfformulier hieronder volledig in te vullen.

Een mededeling aan de leider of trainer, dat men stopt geldt niet, en ook op het inventarisatieformulier voor het komend seizoen aangeven dat men wil stoppen is niet voldoende. Om op te zeggen is het noodzakelijk het uitschrijfformulier op tijd in te vullen.

Overschrijvingen gaan vanaf nu als volgt:

1. De speler meldt zich bij zijn NIEUWE vereniging met zijn/haar relatiecode.
    2. De nieuwe vereniging registreert de nieuwe speler in sportlink.
    3. Het overschrijvingsverzoek namens de speler is hierbij automatisch geplaatst.
    4. Overschrijven kan tot uiterlijk 15 juni.
    5. De speler wordt na 30 juni automatisch overgeschreven.

Uiteraard dient men bij een overschrijving ook uit te schrijven middels een e-mail aan de ledenadministratie, met de datum waarop de uitschrijving in moet gaan.

Indien er vragen zijn over bovenstaande, kunt u een mail sturen naar: ledenadministratie@vvinternos.nl.

VV Internos

• Uitschrijfformulier