• Activiteiten Commissie

Wie is de activiteitencommissie?
    Deze commissie bestaat uit een handje vol mensen, die iets met Internos hebben. Vandaar dat zij zich inzetten voor het plannen en organiseren van activiteiten voor onze jeugdleden. De leden van de activiteitencommissie vindt u onderaan.

Wat voor / welke activiteiten?
    De activiteitencommissie zorgt voornamelijk voor activiteiten in de voetballoze perioden, uitgezonderd de zomerstop. Enkel activiteiten die de afgelopen jaren zijn georganiseerd zijn:

Internos Contact (IC) dag;
    Sinterklaas middag;
    Filmochtend;
    Speculaasactie.

Daarnaast staat de activiteitencommissie altijd open voor andere leuke activiteiten, ideeën. Hebt u een leuke of interessante inbreng, dan kunt u altijd contact opnemen met ons via ons e-mailadres.

Hoe weet ik wat de activiteitencommissie heeft gepland?
    U wordt ruim van te voren op de hoogte gebracht van de diverse activiteiten voor onze jeugdleden via de internet site van Internos en via aanplakposters in de kantine.

De activiteitencommissie kan bij sommige onderdelen wel eens de hulp van trainers, begeleiders en ouders vragen. Wij hopen ook dit jaar hierop te kunnen rekenen.

Als u naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen of opmerkingen heeft voor ons, dan kunt u een mail sturen naar: activiteiten@vvinternos.nl.

Wij hopen u en uw kinderen dit jaar op één of meerdere van onze activiteiten te mogen begroeten!

Met sportgroeten,

De activiteitencommissie