• Accommodatie

Thuiswedstrijden

Alle Internos-teams spelen hun thuiswedstrijden op het sportpark "De Hoge Neerstraat", gelegen aan de Olympiade 7 te Etten-Leur.

Dringend verzoek om zoveel mogelijk te parkeren op de parkeerplaats naast links van de voetbalvelden met nr 3 en 4 op afbeelding, en zoals aangegeven met borden "parkeren v.v. Internos". Ook het achterste gedeelte richtong benzinepomp is tijdens de weekenden bruikbaar, SLAGBOOM OPENT AUTOMATISCH.

Internos beschikt over een eigen kantine, waar, na afloop van de wedstrijden, alle leden zich op een aangename wijze kunnen vermaken. Het telefoonnummer van de kantine is: 076-5020257.

Het algemene postadres van Internos is:
    v.v. Internos
    4870 AJ Etten-Leur

info@vvinternos.nl

De coördinatoren zijn de aanspreekpunten voor leiders, trainers, spelers en ouders, in het geval van vragen en/of eventuele problemen (zie Organisatie -> Coördinatoren voor de namen e.a. gegevens).

Uitrusting/tenue: De clubkleuren van Internos zijn geel/blauw.