• 7 tegen 7 toernooi

Beste topsporters,

Op zaterdag 1 juni 2019 zal er een groot 7x7 miniveld toernooi georganiseerd worden. Dat dit toernooi een groot en gezellig succes gaat worden is al lang bekend, maar met jullie aanwezigheid doen we hier natuurlijk nog een extra schep bovenop!

Het maakt niet uit waar jullie vandaan komen, bij welke club iedereen speelt, of je meer links of rechtspoten in je team hebt, of jullie spelers überhaupt kunnen voetballen of niet. Regel 7 mensen en schrijf je nu nog in! Er kunnen maximaal 32 teams ingeschreven worden dus VOL=VOL.

Wat vroeger in de morgen beginnen de poulefases. Om 13.00u heb je tijd om de energie aan te vullen met een hapje of een drankje en vanaf ongeveer 14.00u zullen de afvalrondes plaats gaan vinden. Er is in de middag een verliezers ronde en een winnaars ronde. Beide werken via een afvalsysteem en voor beide nummers 1 en 2 zijn leuke prijzen te winnen!!
    Ieder team speelt sowieso zijn poulewedstrijden en minimaal 1 afvalwedstrijd.

De kosten bedragen € 40,- per team. Ongeacht hoeveel spelers. Het is ook mogelijk meerdere teams in te schrijven.

Nogmaals wacht niet langer en schrijf je in, want VOL=VOL!

LET OP: je bent pas officieel ingeschreven als de betaling van inschrijving team bij ons binnen is en je de bevestigingsmail hiervan hebt ontvangen!

• Inschrijfformulier 7 tegen 7 toernooi 1 juni 2019